Hymyillään, kun tavataan!
05.03.2020 | Uutinen
Toistaiseksi Keski-Suomen alueella on ollut rauhallista koronavirustartuntojen suhteen. Hyvällä yskimis- ja käsihygienialla saamme pidettyä taudinaiheuttajat loitolla. Tämän vuoksi vältelkäämme kättelyä kunnan toimipisteissä ja tervehditään toisiamme sen sijaan iloisella hymyllä!

26.6.2026 | Tiedote
22.6.2026 | Uutisia Uuraisilta
17.6.2026 | Tiedote
17.6.2026 | Tiedote

