Nosto-automaatti epäkunnossa
16.09.2022 | Tiedote
Päivitys 20.9.2022: Nosto-automaatista voi taas nostaa käteistä!
Kaikkien kuntalaisten harmiksi ainoa Nosto-automaattimme on epäkunnossa. Kunta on ollut eilen yhteydessä palveluntarjoajaan. Automaatin toiminnasta vastaava Nokas CMS Oy on luvannut korjata tilanteen mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa vaivaa!

26.6.2026 | Tiedote
22.6.2026 | Uutisia Uuraisilta
17.6.2026 | Tiedote
17.6.2026 | Tiedote

