Nosto-automaatti pois käytöstä
28.06.2021 | Tiedote
Kunnan ainoa Nosto-automaatti on ollut jo jonkin aikaa pois käytöstä. Tämä on harmiksemme aiheuttanut ongelmia kuntalaisille ja kesäasukkaille. Palveluntarjoajaan on oltu yhteydessä viimeksi tänään maanantaina ja ovat luvanneet korjata tilanteen mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilannetta!

26.6.2026 | Tiedote
22.6.2026 | Uutisia Uuraisilta
17.6.2026 | Tiedote
17.6.2026 | Tiedote

