Nosto-käteisautomaatin toiminta jatkuu
29.09.2020 | Tiedote
Kunnan Nosto-käteisautomaatista voi nostaa käteistä normaalisti M-Kaupan toiminnan päättymisen jälkeenkin. Nosto-käteisautomaateista vastaa Nokas CMS Oy, joten kaupankäynnin päättyminen ei vaikuta käteisen saatavuuteen.

26.6.2026 | Tiedote
22.6.2026 | Uutisia Uuraisilta
17.6.2026 | Tiedote
17.6.2026 | Tiedote

