
Talvilomaviikolla virasto suljettuna
20.02.2025 | Tiedote
Talvilomaviikolla (vko 9) kunnanviraston ovet sekä vaihteen puhelin ovat suljettuina.
Kiireettömissä asioissa kannattaa olla yhteydessä sähköpostitse ( yhteystiedot )
Uurasposti on avoinna normaalisti (ma, ke, pe 12-16 ja ti, to 12-17)
Aivan mahtavaa lomakeliä jokaiselle lomailijalle!
26.6.2026 | Tiedote
22.6.2026 | Uutisia Uuraisilta
17.6.2026 | Tiedote
17.6.2026 | Tiedote

