Tiedote postipalvelujen järjestämisestä Uuraisten kunnassa

02.06.2020 | Tiedote

Postin yhteistyösopimus paikallisen kumppaniyrityksen kanssa päättyy. Posti on etsinyt Uuraisilta aktiivisesti uutta yhteistyökumppania, mutta toistaiseksi sopivaa yksityistä toimijaa ei ole löytynyt. Posti jatkaa edelleen yksityisen yhteistyökumppanin etsimistä.

Postin aloitteesta Uuraisten kunta on neuvotellut postipalvelujen järjestämisestä kunnan toimesta. Taustalla on yhteinen halu turvata postipalvelujen säilyminen Uuraisilla. Kunnanhallitus on kokouksessaan 1.6.2020 päättänyt hyväksyä Postin kanssa tehtävän sopimuksen. Tämän sopimuksen myötä Uuraisten kunta ylläpitää Postin myyntipistettä yksityisen yhteistyökumppanin löytymiseen saakka.

Postin myyntipiste aloittaa toimintansa Uuraspajan tiloissa 15.6.2020 Uurasposti nimellä. Myyntipiste on avoinna arkisin klo 12 – 16. Uurasposti tarjoaa kuntalaisille kasvokkaista palvelua, jota täydentää Saleen sijoitettava pakettiautomaatti. Pakettiautomaatti palvelee kaupan aukioloaikoina maanantaista lauantaihin klo 7 – 22 ja sunnuntaisin klo 9 – 22.

Lisätietoja:

Posti Oy aluepäällikkö Risto Muhonen 0400 760 355